wtorek, 13 sierpnia 2024

Ślubna kartka w stylu shabby chic / Shabby chic wedding card

 Cześć!

Lubicie wykonywać ślubne pamiątki? To jeden z moich ulubionych rodzajów projektów. Sierpień to idealna pora na ślub, zatem na dzisiejszą inspirację przygotowałam tę kartkę ślubną w stylu shabby chic.

 Użyłam pięknej kolekcji Summer Time & Gold (uwielbiam te kolory!) oraz parę gołębi z arkusza Romantic Memories PIC2. Na środku umieściłam serwetkę owalną ażurową i stworzyłam kompozycję z materiałowych kwiatów (zrobionych z użyciem wykrojników kwiaty #11, małe kwiaty #11 i niezapominajki), gałązek oliwnych i gałązek z kwiatami #1.  Dodałam też bawełnianą koronkę, sznureczek i trochę białych chlapań - tak jak lubię ;). 


Hi!

Do you like creating wedding souvenirs? It's one of my favourite types of projects. August is the perfect time for a wedding, so I prepared this shabby chic wedding card for today's inspiration. 

I used a beautiful papers collection - Summer Time & Gold (I love these colours!) and a pair of doves from Romantic Memories PIC2 sheet. I placed the oval doily in the middle and created the composition of fabric flowers (made using flowers #11, small flowers #11 and forget-me-nots dies), olive branches and twigs with flowers #1. I also added cotton lace, string and white splashes - just the way I like it ;).







Wykorzystane produkty: / Products I used:


 

 

 

 

 








Pozdrawiam! / Greetings!


Jowita



2 komentarze: