środa, 8 maja 2024

Serduszko dla mamy
A heart for mom

Cześć!
Chyba każdy z nas pamięta o Dniu Matki obchodzonym w Polsce 26 maja. To jedna z wielu okazji, by podarować swojej mamie wyjątkowy upominek i przypomnieć jej jak bardzo jest nam bliska. Moja mama bardzo lubi ręcznie robione rzeczy, dlatego też i w tym roku otrzyma coś co wykonałam samodzielnie. Tym razem wybrałam pudełeczko w kształcie serca. Bazę wykonałam samodzielnie ze sztywnego papieru i ozdobiłam kolekcją Bee Happy. Nie mogło zabraknąć też kwiatów, wykorzystałam więc kilka słoneczników i jeden większy kwiat wykonany za pomocą wykrojnika kwiaty #13. Lekkości dodaje lekko udrapowana okrągła serwetka oraz delikatne gałązki z kwiatami i listki paproci.
Na koniec dodałam też trochę brokatu, drobnych cekinów i perełek oraz białe chlapania. Całość przepięknie się mieni.

Hello!
I guess each of us remembers Mother's Day, celebrated in Poland on May 26. This is one of many opportunities to give your mother a unique gift and remind her how much she is close to us. My mom really likes handmade things, so this year she will receive something that I made myself. This time I chose a heart-shaped box. I made the base myself from stiff paper and decorated it with the Bee Happy collection. There were also flowers, so I used a few sunflowers and one larger flower made using the #13 flower die. A lightly draped round napkin and delicate twigs with flowers and fern leaves add lightness. Finally, I added some glitter, tiny sequins and pearls, and white splashes. The whole thing sparkles beautifully.











Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

          

          

     

      

Pozdrawiam, Małgosia / Hugs, Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz