środa, 20 marca 2024

Ukwiecony czekoladownik z okienkiem
A flowered chocolate envelope with a window

Cześć!
Już jutro witamy kalendarzową wiosnę, a ja dziś mam dla Was bardzo energetyczny czekoladownik, który wykonałam specjalnie dla osoby obchodzącej urodziny w tym dniu. Główny element kompozycji stanowi okno vintage, które wycięłam trzykrotnie i skleiłam ze sobą, dla ładniejszego efektu. Dzięki temu zabiegowi okienko jest też bardziej stabilne mimo bardzo ażurowego i delikatnego wzoru. Dodałam trochę ręcznie robionych kwiatów z tkaniny oraz gałązki oliwne. Całość oprószyłam brokatem i lekko pochlapałam na biało.

Hello!
Tomorrow we welcome the spring of the calendar, and today I have a very energetic chocolate envelope for you, which I made especially for a person celebrating a birthday on this day. The main element of the composition is a vintage window, which I cut out three times and glued together for a nicer effect. Thanks to this , the window is also more stable despite the very openwork and delicate pattern. I added some handmade fabric flowers and olive branches. I sprinkled the whole with glitter and splashed it lightly with white.









Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

             

          

              
   
         

Pozdrawiam, Małgosia / Hugs, Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz