sobota, 3 lutego 2024

Wielkanocna kartka / Easter card

 Cześć :)
W tym roku Święta Wielkanocne przypadają wyjątkowo wcześnie, bo 31 marca :) Ja już przygotowałam pierwszą kartkę na tę okazję. Wybrałam do niej papiery z kolekcji Bee Happy, ich kolorystyka  jest idealna na święta i wiosnę oraz najnowsze wykrojniki. Główną dekoracją jest napis Wesołego Alleluja z tłem. Aby napis był grubszy skleiłam go z dwóch warstw białego papieru 250gsm i z żółtego z arkusza Bee Happy 01. Po bokach napisu umieściłam kwiaty oraz gałązki i kłosy.

Hello :)
This year Easter falls exceptionally early, on March 31 :) I have already prepared the first card for this occasion. I chose papers from the Bee Happy collection, their colors are perfect for Easter and spring, and the newest dies. The main decoration is polish inscription Happy Hallelujah with a background. To make the inscription thicker, I glued it from two layers of white 250gsm paper and yellow paper from Bee Happy 01 sheet. I added flowers, twigs and ears of corn on the sides of the inscription.







Produkty Craft Passion / Craft Passion products:



Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz