czwartek, 8 lutego 2024

Kartka z okazji chrztu / Babtism card

 Witajcie

Dziś mam dla was przygotowaną pamiątkę z okazji chrztu dla chłopca. Kartka jest w kształcie dziecięcego body. Do jej ozdobienia użyłam kolekcji Cute Bunny Boy. W centralnej części na okrągłej serwetce umieściłam grafikę chrzcielnicy z arkusza do wycinania Baptism Memories oraz lecącego gołębia wyciętego wykrojnikiem. Całość ozdobiłam materiałowymi kwiatami z wykrojnika anemony oraz małe kwiaty #11 i #13 oraz listkami róży oraz gałązkami z kuleczkami. Mam nadzieję, że będzie to miła pamiątka tak uroczystego dnia. 

Hello 

Today I've prepard for you souvenir on the boy's babtism occasion. The card is in the shape of baby's bodysuit. I used Cute Bunny Boy collection to decorate it. In the central part, on a round doily, I've placed a grafic of a baptismal font from the Baptism Memories cutting sheet and flying dove cut from the die. All is decorated with fabric flowers from the anemone die and small flowers #11 and #13, as well as rose leaves and twigs with balls. I hope it will be a nice souvenir of such a solemn day. 





Użyłam / I used:







Pozdrawiam / Greetings:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz