czwartek, 4 stycznia 2024

LO dla babci i dziadka / LO for grandparents

 Witajcie w nowym roku!

mam nadzieję, że rozpoczął się dla Was fantastycznie i tak już pozostanie. A ja przychodzę do Was z prezentem jaki z powodzeniem możecie podarować na zbliżający się wielkimi krokami dzień babci i dzień dziadka. Bazą tego layoutu jest kanwa o wymiarach 24 cm na 30 cm a kolekcja, której użyłam to Summer Time & Gold - jedna z moich ulubionych, chociaż nie najnowsza 😊 Mamy miejsce na dwa zdjęcia o wymiarach 6 na 6 cm i mnóstwo kolorowych wiosennych materiałowych kwiatów, do których użyłam wykrojników kwiaty #11, kwiaty #13. Kompozycję uzupełniłam wykrojnikami paprotki oraz listkami róży. A nad wszystkim fruwają motylki 😍. Myślę, że każda babci i każdy dziadek ucieszą się z takiego prezentu. 

Hello in new year!

I hope this year started fantastic for you and it last the whole year. Today I have for you LO which you can give as a gift on nearest Grandmother and Granfather Day. Base of this layout is canvas with dimensions 24 cm / 30 cm and Summer Time & Gold is collection I used - one one of my favourite, although not the newest 😊 There is a place on two pictures 6/6 cm and a lot of colourfull spring's fabric flowers which I cut from dies flowers #11 and flowers #13. I fulfilled composition with fern leaves and rose leaves cut from dies. And butterflies are flying above everything 😍 I think, every grandmother and grandfather will enyoj with such gift.







Użyłam / I used:





Pozdrawiam / Greetings:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz