piątek, 26 stycznia 2024

Kartka z niezapominajkami / A card with forget-me-nots

Witajcie!
Ciekawa jestem czy też się tak jak ja zachwycacie naszymi nowymi wykrojnikami?
Ja od razu musiałam ich użyć. Na pierwszy ogień poszło okno, urocze listki
i przepiękne niezapominajki. Użyłam jeszcze kwiatów #13, które są dla mnie hitem nad hity.
Stworzyłam przy ich użyciu kartkę okolicznościową, która będzie pasować na wiele okazji.

Hello!
I wonder if you are as delighted with our new dies as I am?
I had to use them right away. The first thing that came to mind was the window and the lovely leaves
and beautiful forget-me-nots. I also used flowers #13, which are a hit among hits for me.
Using them, I created a greeting card that will suit many occasions.



Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

  

  

  

Pozdrawiam / Greetings

Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz