wtorek, 19 grudnia 2023

Świąteczny kubeczek / A Christmas mug

 Witajcie!

Do Świąt zostało już tylko kilka dni! Przygotowaliście już dekoracje? Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami pomysłem na ozdobę w kształcie świątecznego kubeczka

Bazę wykonaną z papieru ozdobiłam arkuszem 01 z kolekcji Christmas Tales, elementami do wycięcia oraz zimowym skrzatem. Dodałam też okrągłą serwetkę, a imitację bitej śmietany wykonałam przy użyciu waty. Słomkę i cynamon wykonałam również z papieru z kolekcji.

Taki kubeczek (bez "bitej śmietany") mógłby również posłużyć do zapakowania cukierków czy innego upominku. 

Jak podoba Wam się taki pomysł? 


Hello!

There are only a few days left until Christmas! Have you already prepared the decorations? Today I would like to share with you an idea for a decoration in the shape of a Christmas mug.

I decorated the base made of paper with a sheet (01) from the Christmas Tales collection, elements to cut out and a winter gnome. I also added a round doily and made an imitation of whipped cream using cotton wool. I also made the straw and cinnamon using paper from the collection.

Such a cup (without "whipped cream") could also be used as a sweets or another gift packaging.

How do you like this idea?






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 

 







Wesołych Świąt! / Merry Christmas!

Jowita

2 komentarze: