wtorek, 1 sierpnia 2023

Pudełeczko na Toffifee z dinusiem / Box for a Toffifee with a dino

Witajcie! 

Ostatnio zostałam poproszona o wykonanie czegoś na urodziny małego chłopca. Stwierdziłam, że nowy wykrojnik dinuś będzie idealny do stworzenia tego prezentu. Przygotowałam to pudełko, które udekorowałam dinozaurem, okrągłą serwetką, stokrotkami, liśćmi paproci i napisem "Sto lat". Kawałek papieru, z którego wycięłam wcześniej gałązki wykorzystałam również jako szablon - widzicie te paprocie w tle? ;)

Pracę stworzyłam z kolekcji Romantic Memories Basic i Bee Happy. Myślę, że to połączenie fajnie wygląda na tego typu projekcie.


Hello!

Recently I was asked to make something for a little boy's birthday. I tought that a new baby dino cutting die would be perfect for making this gift. I prepared this box, wchich I decorated with the dino, round doily, daisies, fern leaves and birthday inscription. I also used the piece of paper from which I cut out fern leaves as a stencil - do you see these ferns in the background? 

I created this work using Romantic Memories Basic and Bee Happy collections. I think this combination looks nice on this type of project.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:










Miłego dnia! / Have a nice day!

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz