czwartek, 29 czerwca 2023

Kartka z okazji ślubu / Wedding card

 Witajcie

Sezon ślubny w pełni, więc i ja mam dziś dla was kartkę z tej okazji. Wykorzystałam do jej zrobienia jedną ze starszych kolekcji, ale wciąż mającą miejsce w moim serduchu -  Summer Time & Gold. Na kartce znalazły się też najnowsze wykrojniki: okrągła ramka, napis Młodej Parze oraz liście paprotki. Kwiaty zrobiłam z papieru i użyłam do nich wykrojnika kwiaty #13.

Hello

Wedding season is in a full swing, so today I've made a card on this occasion. To make it, I used one of older collecion, but still having a place in my heart - Summer Time & Gold. I used also the newest cut dies: a round doily, polish inscription Młodej Parze and fern leaves. Paper flowers I've made from cud die flowers #13.






Użyłam/ I used:






 

Pozdrawiam serdecznie / Greetings:-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz