niedziela, 2 kwietnia 2023

Happy Bee-day

 Cześć,
W najbliższą środę ruszy sprzedaż najnowszej kolekcji papierów Bee Happy !
A już dziś mam dla Was pierwszą inspirację, radosną kartkę urodzinową.
Z kolekcji Bee Happy użyłam arkusza 4 i 5, wianka i napisu  odwrotu okładki, arkusza z ilustracjami oraz z kwiatami i listkami. Oprócz tego sięgnęłam po wykrojnik słonecznik z listkami. Kompozycję ułożyłam warstwowo dzięki taśmom 3D o grubości 1,5mm i 3mm. Całość pochlapałam białą, żółtą i złotą farbkę. Z papierami pracowało się bardzo przyjemnie, a ilustracje są łatwe do wycięcia :) Jestem bardzo zadowolona z efektu, mam nadzieję, że kartka i Wam się podoba.

Hi!
The sale of the newest collection of Bee Happy papers will start this Wednesday!
And today I have the first inspiration for you, a joyful birthday card.
From the Bee Happy collection I used sheets 4 and 5, a wreath and the inscription on the back of the cover, a sheet with illustrations and flowers and leaves. In addition, I reached for the sunflower with leaves die set. I arranged the composition in layers thanks to 1.5mm and 3mm thick 3D tapes. I splashed the whole thing with white, yellow and gold paint. The papers were very pleasant to work with, and the illustrations are easy to cut out :) I am very pleased with the result, I hope you like the card as well.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:






Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz