niedziela, 26 lutego 2023

Powodzenia / Good luck

Cześć :)
Chciałam Wam dziś pokazać dość prostą ale ciekawą kartkę. Przygotowałam ją aby życzyć pewnej osobie szczęścia. Wykorzystałam papier Romantic Memoreis Basic, na którym umieściłam motylki i napis wycięty wykrojnikami. Każdego motylka potuszowałam dwoma kolorami, a kolor następnego motyla zaczyna się kolorem poprzedniego. Motyle wraz z napisem tworzą efekt ombre.

Hello :)
Today I wanted to show you a rather simple but interesting card. I prepared it to wish someone good luck. I used Romantic Memoreis Basic paper, on which I placed butterflies and an inscription cut with dies. I inked each butterfly with two colors, and the color of the next butterfly starts with the color of the previous one. Butterflies together with the inscription create an ombre effect.







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz