środa, 1 lutego 2023

Komunijny exploding box z kieszonkami
Communion exploding box with pockets

Cześć!
Exploding box to jedna z tych form, które pierwsze przychodzą mi do głowy, gdy myślę o upominku na Pierwszą Komunię Świętą. Przestrzenna forma na pewno zachwyci zarówno obdarowane dziecko, jak i gości na przyjęciu. Wykorzystałam kolekcję Romantic Memories Basic, której uniwersalna kolorystyka pasuje zarówno dla dziewczynki, jak i chłopca. Wykrojniki ramek okrągłych i kwadratowych pięknie komponują się z kieszonką z najnowszego wykrojnika, dzięki spójnemu wzorowi na brzegach. W moim pudełeczku umieściłam dwie kieszonki - jedną na bilecik z życzeniami, drugą - na pieniądze. 

Hello!
Exploding box is one of those forms, which are the first things that come to my mind when I think about a gift for the First Holy Communion. The spatial form will surely delight both - the gifted child and the guests at the party. I used the Romantic Memories Basic collection, which universal colors suit for girls and boys. Round and square frame dies fit beautifully with the pocket from the latest die, thanks to a consistent pattern on the edges. I put two pockets in my box - one for a card with wishes, the other - for money.











Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

          

          

          
        
         

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moje pudełeczko. Pozdrawiam, Małgosia

I hope you like my box.. Hugs, Małgosia

2 komentarze: