wtorek, 24 stycznia 2023

Komunijna kartka w pastelach i srebrze / Communion card in pastels and silver

Cześć! 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją pierwszą w tym roku inspirację komunijną, którą przygotowałam wykorzystując najnowsze wykrojniki Craft Passion. Stworzyłam tę kartkę z kolekcji papierów Summer Time oraz White&Silver. Na środku umieściłam nowy wianek i IHS z drobną koronką.  Dodałam także papierowe kwiaty wykonane z użyciem zestawu wykrojników do słoneczników oraz trochę srebrnych gałązek z kwiatami. Jak widzicie, możecie używać wykrojników słoneczników także do wykonywania innych kwiatów! 

Jak Wam się podoba to połączenie mięty, różu i srebra na dziewczęcej pamiątce Pierwszej Komunii?


Hello!

Today I would to show you my first communion inspiration this year, which I prepared using new Craft Passion dies. I created this card from the Summer Time and White&Silver paper collections. In the middle I placed a new wreath and IHS with tiny doily. I also added paper flowers made using a set of sunflowers dies and some silver twigs with flowers. As you can see, you can use sunflowers dies to make other flowers as well! 

How do you like this combination of mint, pink and silver on a girl's First Holy Communion souvenir?






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

 

 

 

 






Pozdrawiam / Greetings

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz