czwartek, 8 grudnia 2022

Świąteczne pudełko na prezent / Christmas gift box

 Witajcie

Czas świąt Bożego Narodzenia to czas, kiedy wręczamy sobie prezenty - czasem mniejsze, czasem większe, ale zawsze dodatkową przyjemność sprawia nam to, gdy prezent jest ładnie zapakowany. I własnie dziś mam dla was pudełeczko na niewielki prezent lub pieniądze i coś słodkiego. Wykorzystałam kolekcję Romantic Memories, którą po brzegach wytuszowałam. Na środku umieściłam shaker wycięty z wykrojników ramki owalne i umieściłam w nim elementy ze ślubnego arkusza do wycinania. Całość udekorowałam kwiatami poinsecji oraz świątecznymi gałązkami i oprószyłam sztucznym śniegiem  

Hello

Christmas time is special - we give each other presents - sometimes smaller, sometimes bigger, but it's always gives us extra pleasure when the gift is nicely wrapped. Today, I have a decorated box for small gift or money and something sweet. I used Romantic Memories collection which I inked on the edges. In the middle, I placed a shaker cut out of oval frame dies and placed inside elements from the wedding cutting sheet. All decorated with poinsettias flowers and Christmas twigs and sprinkled with artificial snow.






Użyłam / I used:




Pozdrawiam serdecznie / Greetings: 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz