czwartek, 21 lipca 2022

Kartka na 50-te urodziny / 50th Birthday card

Witajcie :-)

Dziś przychodzę do Was z ukwieconą kartką na 50-te urodziny. Wykorzystałam dwie kolekcje: Glamour Dreams & Silver oraz Romantic Memories. Dodałam do nich odrobinę złotego lustrzanego papieru. Do kwiatów z foamiranu użyłam wykrojników kwiaty #13, kwiaty #11 oraz kwiaty #8. Nieodzownym elementem prawie każdej mojej kwiatowej pracy są listki róży. Dzięki banerkom z cyferkami od razu wiadomo ile lat kończy solenizantka :-) 

Hello to everyone :-) 

Today, I come to you with a floral card for 50th birthday. I used two collections: Glamour Dreams & Silver and Romantic Memories. I've added piece of gold mirror paper to them. For foamiran flowers, I've used cutting dies flowers #13, flowers #11 and flowers #8. Rose leves are an indispensable element of almost every my floral card. Thanks to the banners with numbers, you immediately know how old the birthday woman is :-) 










Użyłam / I used:






Miłego dnia :-) / Have a nice day :-) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz