wtorek, 12 lipca 2022

Exploding box na chrzest dziewczynki / Baptism exploding box for a girl

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami exploding boxem, który wykonałam na chrzest dziewczynki. Do wykonania tego projektu, wykorzystałam arkusze z kolekcji Cute Bunny Girl (01, 05) i Summer Time & Gold (01 i 02 Gold). Na ściankach i wieczku umieściłam okrągłe ramki. Użyłam także elementów wyciętych z arkusza Baptism Memories oraz kwiatów z paska z kolekcji Summer Time. Możecie zauważyć także siedzące dziecko oraz kwiaty z foamiranu przygotowane z wykorzystaniem zestawu kwiaty #11. Kompozycje kwiatowe udekorowałam listkami wyciętymi wykrojnikami gałązka #11 i listki róży. Zdecydowałam się także na dodanie złotych perełek i białego sznurka - a oto efekt :).

 PS. W pustym kole oczywiście będą życzenia. A dokładna data uroczystości w tej chwili nie jest znana, więc zaznaczę ją później ;) .


 Hi everybody!

Today I would like to share with you the exploding box which I made for a girl's baptism. To make this project, I used sheets from Cute Bunny Girl (01, 05) and Summer Time & Gold (01, 02 Gold) collections. On the walls and on the lid I placed round frames. I also used elements cut from the Baptism Memories sheet and flowers from a strip from Summer Time collection. You can also notice a sitting baby and foamiran flowers prepared with use of flowers #11 set. I decorated flower compositions with leaves cut with twigs #11 and rose leaves dies. I also decided to add golden pearls and a white string - and here is the effect :) .

PS. There will be wishes in the empty circle, of course. And the exact date of the ceremony is not known at the moment, so I will mark it later ;).







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products: 

 

 

  

 

 





Pozdrawiam ciepło / Warm greetings

Jowita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz