piątek, 10 czerwca 2022

Kartka urodzinowa dla dziewczynki / Birthday card for a girl

Witam serdecznie!
Dziś przychodzę do Was z dziewczęcą kartką z okazji drugich urodzin.
Kolekcja Cute Bunny Girl idealnie nadaje się do takich prac.
Ja dodałam do niej trochę błysku, bo zrobiłam shaker box z cekinami o różnych kształtach.
A całość ozdobiłam kwiatami z papieru akwarelowego z wykrojnika #13
i najnowszych pręcików, dodałam też gałązki #12.

Hello!
Today I come to you with a girl's second birthday card.
The Cute Bunny Girl collection is perfect for such works.
I added some sparkle to it because I made a shaker box with sequins in various shapes.
I decorated the whole with watercolor paper flowers from die # 13
and the newest stamens, I also added twigs # 12.





Produkty Craft Passion /Craft Passion products:

  

  

  

  

Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz