wtorek, 10 maja 2022

Komunijny exploding box z księgą / Communion exploding box with a book

 Witajcie!

Co powiecie na moją kolejną komunijną inspirację? Obiecuję, to już ostatnia! ;) 

Przygotowałam exploding boxa z księgą, którą również wykonałam własnoręcznie.

Wykorzystałam kolekcję Cute Bunny Girl, arkusz White & Silver 01 oraz wycinanki Communion Memories. Pudełeczko udekorowałam papierowymi stokrotkami i listkami z zestawu gałązki #12. Użyłam także pięknej serwetki #3 i elementu IHS z kompletu z wiankiem z bluszczu.

Jak Wam się podoba to połączenie różu ze srebrem, bielą i odrobiną zieleni? 


Hello!

How about my next communion inspiration? I promise, it's the last one! ;) 

I prepared an exploding box with a book that I made myself too. 

I used Cute Baby Girl collection, White & Silver 01 sheet and Communion Memories cutouts. I decorated the box with paper daisies and leaves from twigs #12 set. I also used beautiful doily #3 and the IHS element from the set with the ivy wreath.

How do you like this combination of pink with silver, white and a bit of green? 








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


  

 

 

 

 




Pozdrawiam / Greetings

Jowita


1 komentarz:

  1. Niesamowita księga w boxie, cała praca prezentuje się prześlicznie. Podziwiam I gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń