czwartek, 14 kwietnia 2022

Komunijne pudełeczko na pieniądze / Communion box for a money

Witajcie!

Maj zbliża się wielkimi krokami, dlatego na dzisiaj przygotowałam małe komunijne pudełeczko na pieniądze. Jest ono zamykane  na magnesy. Jak możecie zauważyć, użyłam najnowszych wykrojników Craft Passion: wianek z bluszczu, listki róży oraz kwiaty #13. Są tutaj także pręciki kwiatowe wycięte zestawem wykrojników pręciki #2

Chciałam, aby moja praca była elegancka, dlatego stworzyłam ją wykorzystując zielone i beżowe arkusze z kolekcji Romantic Memories. Dodałam też trochę złotego papieru lustrzanego. 

Moim zdaniem, to pudełeczko będzie świetnym upominkiem (oczywiście z zawartością ;) ) zarówno dla dziewczynki, jak i dla chłopca. 


 Hello!

May is fast approaching, so for today I prepared a small communion box for a money. It's closed with magnets. As you can see, I used the newest Craft Passion dies: ivy wreath, rose leaves and flowers #13. There are also flower stamens cut with stamens #2 set. I wanted my work to be elegant, so I created it using green and beige sheets from Romantic Memories collection. I also added some gold mirror paper.

In my opinion, this box will be great gift (of course with the content ;) ) for both girl and boy.







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


 



 

  

 






Pozdrawiam / Greetings

Jowita 










 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz