wtorek, 29 marca 2022

Różowa kartka z króliczkiem / Pink card with a bunny

 Cześć!

W ramach mojej dzisiejszej inspiracji wykonałam kartkę urodzinową dla dziewczynki. Stworzyłam ją z wykorzystaniem kolekcji Cute Bunny Girl. Chyba większość małych dziewczynek uwielbia róż i urocze króliczki!

Na środku umieściłam serwetkę w kształcie serca oraz króliczka wyciętego z tylnej części okładki. Papierowe kwiaty powstały z użyciem zestawu wykrojników Kwiaty #11. Wykorzystałam także Gałązki #10 i #11 do wycięcia zielonych i białych listków. Na końcu dodałam trzy żółte serduszka i urodzinowy napis.


Hi!

For my today's inspiration I made a birthday card for a girl. I created it using Cute Bunny Girl collection. Probably the most of little girls love pink and cute bunnies! 

In the center I placed a heart-shaped doily and a bunny cut from the back of the cover. Paper flowers were made with Flower #11 dies set. I also used Twig #10 and #11 dies to cut green and white leaves. In the end I added three yellow hearts and birthday inscription.








Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:


  
  




Pozdrawiam / Greetings

Jowita





1 komentarz: