wtorek, 22 lutego 2022

Kartka brama z shaker boxem / Gatefold card with a shaker box

 Cześć!

Wypróbowaliście już najnowsze wykrojniki Craft Passion? Ja użyłam ich do wykonania urodzinowej kartki w formie bramy. W centrum umieściłam shaker box wykonany z kwadratowych ramek. Po lewej stronie znalazła się kompozycja kwiatowa wzbogacona o listki z nowych wykrojników gałązki #12. Jestem zakochana w nowych wykrojnikach kwiaty #11 anemony i pręciki do kwiatów #2, których użyłam do przygotowania tych papierowych kwiatów! Co o nich sądzicie?

Do stworzenia kartki użyłam kolekcji Romantic Memories - arkuszy 01, 05 i zielonej strony okładki do wycięcia listków. Dodałam także tekturkowy napis, fioletowe kropeczki oraz beżowy sznurek i guziczek.


Hi!

Have you already tried the newest Craft Passion dies? I used them to make gatefold birthday card. In the center I placed a shaker box made of square frames die set. On the left side there is a flower composition enriched with leaves cut out with new twigs #12 dies. I'm in love with new flower #11 and stamens #2 dies, which I used to prepare these paper flowers! What do you think about them?

To create my card I used papers from Romantic Memories collection - sheets 01, 05 and the green side of the cover to cut out the leaves. I also added "All the best" chipboard, purple dots and beige string and a button.









Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:











Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was do wykorzystywania produktów Craft Passion w Waszych pięknych projektach!
Miłego tworzenia!

I hope my work will inspire you to use Craft Passion products in your beautiful projects!
Have a happy creating!



Pozdrawiam / Greetings

Jowita



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz