środa, 19 stycznia 2022

Kartka "jestem przy Tobie"
"I am with you" card

Cześć!
Czasem potrzebujemy wesprzeć kogoś w ciężkich chwilach. Właśnie z myślą o takiej okazji przegotowałam dzisiejszą kartkę z napisem "jestem przy Tobie". Wykorzystałam kolekcję papierów Romantic Memories. Wykrojniki ramki DL #2 posłużyły mi do wykonania okna - największą ramkę przecięłam i skróciłam na wysokość, tak aby pasowała na kartkę o wymiarach 12 na 17 cm, a łączenie zamaskowałam. Border #1 ażurowy świetnie sprawdził się w roli firanek, a kompozycję ułożyłam na serwetce #4 z różami. Nie mogło zabraknąć ręcznie robionych kwiatów, tym razem postawiłam na foamiran i wykrojniki kwiatów z zestawu "basic set" ramka DL. Mam nadzieję, że moja praca przypadnie Wam do gustu.

Hello!
Sometimes we need to support someone in difficult times. It was with this occasion in mind that I prepared today's card with the words "I'm with you". I used the Romantic Memories papers collection. The DL # 2 frame dies were used to make the window - I cut the largest frame and shortened it to the height so that it would fit a sheet of 12 by 17 cm, and I masked the joining. Border # 1 worked great as curtains, and the composition  put it on doily # 4 with roses. There were hand-made flowers, this time I chose foamiran and flower dies from the "basic set" DL frame. I hope you will like my card.










Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

        

       

       

Ściskam, Małgosia / Hugs, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz