sobota, 25 grudnia 2021

Wesołych Świąt / Merry Christmas

 Cześć :)
Dziś przychodzę do Was z życzeniami i inspiracją na ciekawe, ale nieskomplikowane karteczki świąteczne. Na małych bazach do kartek zrobiłam drzwi z papierów w drewniany wzór, "zawiesiłam" kilka gałązek choinkowych i jemioły z czerwoną kokardką, dodałam prezenty i całość pochlałam białą farbką. Zależało mi aby kartki nie były całkiem płaskie oraz aby zmieściły się do koperty dlatego użyłam taśmy do klejenia na płasko i taśmy 3D o gr. 1,5mm.

Hi :)
Today I come to you with wishes and inspiration for interesting, but simple Christmas cards. On small bases for cards, I made a paper door with a wooden pattern, "hung" a few Christmas tree twigs and mistletoe with a red bow, added gifts and spashed the whole with white paint. I wanted the cards not to be completely flat and to fit into the envelope, so I used a flat adhesive tape and a 1.5mm 3D tape.








Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

 




A jeśli spodobały Ci się prezenty, które umieściłam na dole kartek to zerknij na poniższy obrazek, dowiesz się co możesz zrobić aby otrzymać wykrojnik do wycinania takiego wzoru :)

And if you liked the gifts that I placed at the bottom of the cards, place order valued on 60PLN at www.craftpassion.pl till the end of this year and you will get  a die for cutting such a pattern :)





Pozdrawiam / Greeting

1 komentarz: