sobota, 27 listopada 2021

Świąteczny expoloding box / Christmas exploding box

 Witajcie Kochani

Na moją ostatnią inspirację przygotowałam świąteczny exploding box. Tym razem postawiłam na kolor biały i srebrny, chciałam tym samym wprowadzić Was w klimat zimowy.

Do projektu użyłam papieru White & Silver 03. Kwiaty poinsecji wykonałam z białego papieru akwarelowego. Oczywiście nie mogło zabraknąć moich ulubionych gałązek świątecznych. 

Dla podkreślenia charakteru zimowego pracy, użyłam sztucznego śniegu i kryształków lodu.

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia zimowych prac.


Hello Dears

For my last inspiration I prepared a Christmas exploding box. This time I decided to use white and silver to bring in the winter atmosphere.
I used White & Silver 03 paper and white watercolor paper for the poinsettia flowers. Of course, I couldn't miss my favourite Christmas twigs. To emphasize the winter character of the work, I used artificial snow and ice crystals.

I hope I have inspired you to create winter works of art.

 







 

Produkty Craft Passion / Craft Passion products

      



Pozdrawiam Gosia / Kind regards
 




1 komentarz: