niedziela, 26 września 2021

Komunijny box dla chłopca / Communion box for a boy

 Cześć !
Dziś przychodzę do Was z exploding boxem dla chłopca na komunię.
Użyłam papierów Romantic Memories w ciepłych odcieniach zieleni i beżu, które idealnie pasują do tematyki komunijnej. Dekoracje stworzyłam za pomocą wykrojników ramki DL, ślicznych ilustracji chłopca, kompozycji z kielichem i kompozycji biblią z arkusza papieru Communion Memories do których dodałam po kilka małych listków wyciętych wykrojnikiem gałązki #10 z odwrotu okładki Romantic Memories. Papier do bazy boxa przykleiłam za pomocą cieniutkiej taśmy, a dekoracje przykleiłam na taśmy piankowe, tzw. 3D, o grubości 1,5mm i 3mm. Box wyszedł delikatny, elegancki, idealnie sprawdzi się aby wręczyć komunijny upominek.

Hello !
Today, I come to you with exploding box for boy for communion.
I used Romantic Memories papers in warm shades of green and beige, which perfectly match the theme of the First Communion. I created the decorations using DL frame dies, beautiful illustrations of a boy, a composition with a chalice and a composition with a bible from Communion Memories paper, to which I added a few small leaves cut out with a twig #10 die from the back of the Romantic Memories cover. I glued the paper to the base of the box with a thin tape, and the decorations were glued on foam tapes, the 3D tapes, 1.5mm and 3mm thick. The box is delicate, elegant, perfect for a communion gift.









Produkty Craft Passion / Craft Passion products:

Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz