sobota, 18 września 2021

Kartka ślubna / Wedding card

 

Witajcie Fani Craft Passion

Dziś chciałabym Wam pokazać karteczkę w tematyce ślubnej. Za oknem słonko świeci, więc klimat na wesele idealny - jak tworzyłam karteczkę to tak było :), teraz pada deszcz :).Tym razem postawiłam na małą, kwadratową karteczkę, ale lepiej się czuję w większych formatach. Karteczka powstała z kolekcji Romantic Memories, ja osobiście bardzo lubię takie połączenie kolorów. W pracy wykorzystałam wykrojnik border #2 gałązki, kwiatki zrobiłam z wykrojnika (komplet wykrojników kwiaty #8), a malutkie kwiatuszki powstały z zestawu - Komplet wykrojników "basic set" ramka i oczywiście niezastąpione gałązki #10. Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu. 

 

 

Hello Craft Passion fans

Today I would like to show you a wedding-themed card. The sun is shining outside, so the climate is perfect for a wedding - when I was creating the card it was like that :), now it's raining :).This time I decided to create a small, square card, but I feel better in larger formats. The card was made from the Romantic Memories collection, I personally like this colour combination very much. I used the border #2 twigs die-cutting tool, the flowers were made using the #8 flowers die-cutting tool,
and the little flowers were made with the "basic set" die-cutting frame and, of course, the irreplaceable #10 twigs.I hope you like my inspiration. 
 
 
 







 
Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:








Pozdrawiam  / Greetings
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz