środa, 29 września 2021

Bożonarodzeniowa kartka z shakerem
Christmas card with a shaker

 Cześć!
Sezon na kartki świąteczne zbliża się wielkimi krokami. Ja postanowiłam nie odkładać przygotowań na ostatnią chwilę i pierwsze moje kartki na Boże Narodzenie 2021 już powstają! Dziś mam dla Was jedną z nich. Użyłam wykrojnika do poinsecji, zimowej ramki i zimowych gałązek. Nie mogło też zabraknąć shakera, który jest jedną z moich ulubionych form.

Hello!
The season for Christmas cards is fast approaching. I decided not to postpone preparations for the last minute and my first cards for Christmas 2021 are already being created! Today I have one of them for you. I used a poinsettia, a winter frame and winter twigs 
dies. There was also a shaker, which is one of my favorite forms.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:  

   


  

  

Ściskam, Małgosia / Ściskam, Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz