sobota, 17 lipca 2021

Ula Piątkowska - Gościnna projektantka / Guest designer

 Cześć :)
Dziś gościmy Ulę Piątkowską :)

Hello :)
Today we host Ula Piątkowska :)


Jest mi bardzo miło, że mogę pokazać Wam moją inspirację z produktów Craft Passion. Swoją kartkę wykonałam z papierów z kolekcji "Romantic Memories", która jest idealna na letnie, ślubne pamiątki. Użyłam także wykrojników ślubnych "tańcząca Para Młoda" oraz "serwetka serce z obrączkami", które są jednymi z moich ulubionych wykrojników ślubnych. Parę młodą pokolorowałam farbami akwarelowymi, dzięki czemu nabrała jeszcze bardziej wyjątkowego wyglądu. Malowanie bardzo ułatwiają nam konturowe linie, znajdujące się na wyciętym elemencie. Kwiatki, które znalazły się na kartce, zrobione są z papieru akwarelowego i wycięte z wykrojnika "kwiaty #9". Do ich wykonania przydały się również pręciki, wycięte z wykrojnika "pręciki kwiatów". Bardzo fajnie wypełniają one środek kwiatuszka, dzięki czemu nie wygląda tak pusto. Dla urozmaicenia kwiatowej kompozycji użyłam także elementu wyciętego wykrojnikiem "border #2 gałązki". Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie pracowało mi się z najnowszą kolekcją papierów, a efekt końcowy pracy bardzo mi się podoba.

I am very pleased to be able to show you my inspiration from Craft Passion products. I made my card from "Romantic Memories" paper collection, which is perfect for summer wedding souvenirs. I also used "dancing wedding couple" and "heart doily with rings", which are one of my favorite wedding dies. I colored the wedding couple with watercolor paints, thanks to which they took on an even more unique look. Painting is easy thanks to the contour lines on the cut-out element. The flowers on the card are made of watercolor paper and cut from the "flowers # 9" die. Also useful for their implementation were stamens, cut from the "flower stamens" die. They fill the center of the flower very nicely, so it does not look so empty. To diversify the floral composition, I also used an element cut out with a die "border # 2 twigs". I must admit that it was very pleasant to work with the newest collection of papers, and I really like the end result.






Ja jestem zachwycona kartką Uli :) Mam nadzieję, że Wam również się podoba.
Zajrzyjcie do Uli, gdzie znajdziecie więcej jej cudownych prac.

I am delighted with Ula's card :) I hope you like it too.
Check out Ula's FB page for more of her wonderful works.

Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:




Pozdrawiam / Greetings
Monika Prokop-Krolak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz