piątek, 7 maja 2021

Pudełko na każdą okazję/ The box for any occasions

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was pudełko,
które możne być upominkiem na wiele różnych okazji.
Do ozdobienia pudełka wykorzystałam kolekcję "Cosy Cottage&Gold".

Na wieczku umieściłam dość bogatą kompozycję kwiatową.
Foamiranowe płatki wycięłam wykrojnikami "kwiaty #8" i "kwiaty#9".
Użyłam też "ramki DL" oraz "gałązki #10" i "gałązki #11".

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello,

Today I have prepared for you a box
which can be a gift for many different occasions.
To decorated the box I used the "Cosy Cottage&Gold" collection.

On the lid the box I made a Iranian foamiran flower composition.
The petals I cuted with "flowers #8" and "flowers #9" die cuts.
I also used "DL frames", "twigs #10" and "twig #11".

I invite you for my inspiration!






Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

    

  

  

Serdecznie pozdrawiam/ Grettings
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz