wtorek, 4 maja 2021

Nasz DT się powiększa / Our DT is growing

 Cześć :)
Dziś chciałam przedstawić Wam nową osobę w naszym Design Teamie.
Jest Nią Anna Grzybowska !
Bardzo się cieszę, że Ania przyjęła moje zaproszenie :)

Hello :)
Today, I'd like to introduce you new person in our Design Team.
She is Anna Grzybowska !
I am very glad that Ania accepted my invitation :)



"Jestem mamą, babcią i nauczycielką oraz molem książkowym. Ale przede wszystkim jestem wielką miłośniczką papieru i w swojej pracowni odstresowuję się każdego wieczoru. Ciacham, kleję, upycham i bawię się kolorami. Najczęściej tworzę kartki, ale też exploding boxy, czasem LO i dekoracje do domu. Lubię też pobrudzić ręce mediami. Od początku swojej przygody z rękodziełem używam wykrojników Craft Passion, więc cieszę się bardzo, że się tu znalazłam."


"I am a mother, grandmother and teacher and a bookworm. But most of all, I am a great lover of paper and in my studio I am relieving myself of stress every evening. I cut, glue, stuff and play with colors. Most often I create cards, but also exploding boxes, sometimes LO and home decorations. I also like to get my hands dirty with the media. From the beginning of my adventure with handicrafts, I have been using Craft Passion dies, so I am very glad that I found myself here."


Tu znajdziecie Anię wirtualnie: / Here you will find Ania virtually:


Już za dwa dni Ania zaprezentuję pierwszą inspirację dla Was :)
In two days, Ania, I will present the first inspiration for you :)


Pozdrawiam / Greetings
Monika Prokop-Królak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz