niedziela, 9 maja 2021

Kwiatowa kartka/ Floral card

 Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja to kartka, która przygotowałam z okazji urodzin mojej Mamy. Wykorzystałam delikatne papiery ze wzorem desek z kolekcji Romantic Day&Gold dostępne jeszcze w zestawie. Połączyłam je z głębokim odcieniem fioletu z kolekcji Glamour Dreams&Silver. Największe kwiaty wykonałam z zestawu wykrojników kwiaty #8.

Hello!

My today's inspiration is a card which I made for my Mother's birthday. I used delicate papers with patterns of boards from the Romantic Day&Gold collection, still available in the set. I combined them with a deep shade of purple from the Glamour Dreams&silver collection. The largest flowers I made from the flower die set #8.

Wykorzystałam/ I used:





Pozdrawiam/ Greetings
Justyna





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz