piątek, 23 kwietnia 2021

Urodzinowe zajączki / Birthday bunnies

 Cześć !
Dziś chciałam pokazać Wam mój pomysł na kartki urodzinowe dla chłopca i dziewczynki z uroczymi wykrojnikowymi króliczkami, które powstały z myślą o pracach dziecięcych. Wykorzystałam papiery z kolekcji Cute Bunny Boy i Cute Bunny Girl, wspomniane wykrojniki króliczki oraz border z gałązkami, gałązki #10, banerki klasyczne. Płatki kwiatków wycięłam z zestawu #8 w białym foamiranie, a środki kwiatków z zestawu pręciki w brązowym foamiranie. Liczbę lat zaznaczyłam banerkiem z cyfrą na kartce chłopięcej i balonikiem z cyfrą na kartce dziewczęcej. Niezbędne przy tworzeniu okazały się taśmy klejące - cienka do urywania w palcach oraz piankowe, tzw 3D, o grubości 1,5mm i 3mm.

Hi !
Today I wanted to show you my idea for birthday cards for a boy and a girl with cute die-cut bunnies, which were created with children's works. I used papers from the Cute Bunny Boy and Cute Bunny Girl collections, the aforementioned bunny dies and a border with twigs, twigs # 10, classic banners. I cut flower petals from set # 8 in white foamiran, and flower centers from the set - stamens in brown foamiran. I marked the number of years with a banner with a number on a boy's card and a balloon with a number on a girl's card. Adhesive tapes - thin to tear off fingers and foam, called 3D, 1.5mm and 3mm thick - turned out to be indispensable for the creation.









Produkty Craft Passion / Craft Passion products


Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz