czwartek, 25 lutego 2021

Ostatni post i najlepsze życzenia/ Last post and best wishes

 Witajcie kochani

Dzisiaj nadszedł dzień mojej ostatniej inspiracji dla Was w ramach DT Craft Passion. Z całego serca dziękuję Wam za wsparcie, za wszystkie komentarze i doping. Monice, dziękuję, że dała mi szansę tworzyć przez jakiś czas w tak wspaniałym gronie projektantek. Dziewczyny powodzenia i dalszych sukcesów :*

A teraz przejdę do inspiracji- to kartka z najlepszymi życzeniami . Użyłam papierów z kolekcji Cosy Cottage&Gold arkusza 01 oraz 01 Gold . Dodatkowo wycięłam duże banerki z paska Cosy Cottage 03, Napis to oczywiście pasek Cosy Cottage 02. W centralnej części ułożyłam tort z kompletu piętrowego tortu. Kwiaty wykonałam z foamiranu i użyłam wykrojników z kompletu nr 8 , pod spod kompozycji użyłam kwiaty wycięte z paska 01 z kolekcji Summer Time. Całość ułożyłam na serwetce #5 i przyozdobiłam pociętymi listkami z gałązki nr 9

Hello guys

Today is the day of my last inspiration for you as part of DT Craft Passion. I wholeheartedly thank you for your support, all your comments and encouragement. Monika, thank you for giving me a chance to work with such a great group of designers for some time. Good luck girls and further successes: *

And now I will move on to inspiration - it's a card with best wishes. I used papers from the Cozy Cottage & Gold collection, sheet 01 and 01 Gold. In addition, I cut out large banners from the strip of Cozy Cottage 03, the inscription is of course a strip of Cozy Cottage 02. In the central part I arranged a cake from a set of two-tier cake. I made the flowers from foamiran and used dies from set no. 8, under the composition I used flowers cut from the 01 strip from the Summer Time collection. I placed the whole on a napkin # 5 and decorated with cut leaves from twig No. 9





Ze sklepu użyłam : I used from store:



Dziękuję Wam i pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz