piątek, 22 stycznia 2021

Kartka na Dzień Dziadka/ Grandfather's Day

Witajcie!

Dzisiaj Dzień Dziadka i z tej okazji przygotowałam męską kartkę.
Kartka powstała z połączenia kolekcji "Cosy Cottage&Gold" oraz "Glamour Dreams&Silver".

Do wykonania kartki wykorzystałam także wykrojnik "serwetka z listkami".
Papierowe kwiaty wycięłam wykrojnikami "kwiaty #7" i "kwiaty #9". 
Wykorzystałam też drobne listki oraz banerki klasyczne.

Today is Grandpa's Day and for this occasion I prepared for you a card.
The card was created with two collection of paper "Cosy Cottage&Gold" and "Glamour Dreams&Silver".

I also used "doily with leaves" die cut.
With "flowers #7" and "flowers #9" I made paper flowers.
I also used "classic banners" die cut.





W pracy użyłam/ I used:

  

 

 

 

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz