piątek, 27 listopada 2020

Świąteczna kartka/ Christmas card

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną zimową kartkę.
Do jej wykonania użyłam arkuszy z kolekcji "Romantic Day&Gold" oraz "Cosy Cottage&Gold".
Wykorzystałam też wykrojnik zimowa ramka owalna oraz świąteczne gałązki.

Do kartki przygotowałam białe, papierowe poinsecje,
które wycięłam wykrojnikiem "kwiaty poinsecji".

Hello,

Today I prepared for you another winter card.
I used sheets from two collection of paper - "Romantic Day&Gold" and "Cosy Cottage&Gold".
I also used a dies - "winter oval frame" and "Christmas twigs".

For this card I made white paper flowers,
which I cuted with "Poinsettia lowers"die.





Proces tworzenia kartki możecie prześledzić na filmie/
All creating process you can see on the film:


Produkty Craft Passion/ Craft Passion products:

    

  

 

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings,
Monika Conca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz