czwartek, 22 października 2020

Święta na różowo

 Dzień dobry,

moja inspiracja jest kolejną kartką świąteczną. Dziś króluje kolor różowy z kolekcji papierów Cosy Cottage & Gold- użyłam arkusza 01 i 02, którym nadałam dystans  taśmą piankową. Na środku ułożyłam ramkę zimową ze śnieżynkami, którą wypełniłam foamiranowymi kwiatami poisencji z najmniejszego wykrojnika. Dodatkowo użyłam gałązek świerku i ostrokrzewu z kompletu gałązek świątecznych. Poutykałam też śnieżynki z kompletu zimowej ramki. Całość ozdobiłam różową wstążką i sznureczkiem oraz owocami głogu. Na koniec dodałam tekturki i białe perełki w płynie.


Good morning,

my inspiration is another Christmas card. Today the pink color from the Cozy Cottage & Gold collection reigns supreme - I used 01 and 02 sheets, which I gave a distance with foam tape. In the middle, I put a winter frame with snowflakes, which I filled with foamiran poisence flowers from the smallest die. Additionally, I used spruce and holly twigs from a set of Christmas twigs. I also touched the snowflakes from the winter frame set. I decorated the whole with a pink ribbon and string and hawthorn fruit. Finally, I added chipboard and white liquid pearls.







Ze sklepu użyłam: / I used from the store:







Dziękuję Wam. Trzymajcie się. / Thank you. Take care.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz