czwartek, 24 września 2020

Moja pierwsza świąteczna kartka w tym roku/My first Christmas card this year.

 Witajcie.

Zawsze myślałam, że wrzesień to za wcześnie by tworzyć kartki świąteczne. Nic bardziej mylnego. To właśnie jest doskonały czas by zacząć je tworzyć. Co roku powtarzałam ten sam schemat czas uciekał, robił się grudzień i już było za późno na wysyłkę ręcznie wykonanych kartek.

Moja dzisiejsza kartka jest w kolorach brązu. Lubicie monochromatyczne race? Ja często tworzę w jednym kolorze, tutaj wykorzystałam arkusze papieru z kolekcji " Cosy Cottage and Gold" nr 03 i 03 GOLD. tłem do kompozycji kwiatowej stała się serwetka nr 5 , przyznam się, że gdy pojawiła się w zapowiedziach nowości to już wtedy stała się moją faworytką. Kwiaty to nietypowe poisencje wycięte w papierze wizytówkowym i pokolorowane tuszami. Jako dodatek do kwiatów użyłam gałązek z kompletu gałązek świątecznych. Na koniec przybrudziłam wszystko białym gesso... bo któż nie marzy o śnieżnych świętach.


Welcome. I always thought September was too early to make Christmas cards. Nothing could be more wrong. This is the perfect time to start creating them. Every year I repeated the same pattern, time was running out, it was December and it was too late to ship hand-made cards. My today's card is in the colors of brown. Do you like monochrome flares? I often create in one color, here I used sheets of paper from the "Cozy Cottage and Gold" collection No. 03 and 03 GOLD. Napkin No. 5 became the background for the floral composition, I must admit that when it appeared in the announcements of new products, it became my favorite already then. Flowers are unusual poems cut out of business card paper and colored with inks. As an addition to the flowers, I used twigs from a set of Christmas twigs. At the end I dirty everything with white gessa ... because who does not dream of snow holidays.







Produkty, których użyłamThe products I used




Mam nadzieję, że Wam się podoba! / Hope you like it! 

Renia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz