wtorek, 29 września 2020

Coraz bliżej święta... / Christmas is coming ...

Witajcie!
A może powinnam napisać "Ho, ho, ho"? Dziś mam dla Was bożonarodzeniową inspirację. Każda rękodzielniczka wie, że u nas sezon świąteczny zaczyna się nawet wcześniej niż w popularnych marketach ;) CraftPasion nie ma w swojej ofercie typowo świątecznych papierów, ale nic nie stoi na przeszkodzie by świąteczne prace robić z papierów, które pozornie nie są do tego przeznaczone. Ja bawiłam się świetnie przy robieniu tej kartki. Wykrojnik do kwiatów poinsecji i świątecznych gałązek oraz odrobina brokatu i odpowiedni napis "załatwiły sprawę". 

Hello!
Or should I write "Ho, ho, ho"? Today I have a Christmas inspiration for you. Every handicraftswoman knows that our Christmas season begins earlier than in popular supermarkets ;) CraftPasion does not offer typical Christmas papers, but nothing prevents you from making Christmas projects with papers that are seemingly not intended for this purpose. I had a great time making this card. A die for poinsettias flowers and Christmas twigs, a bit of glitter and the appropriate inscription "did the trick".


Jak widzicie, moja kartka nie składa się z wielu elementów. Mamy tutaj 2 warstwy papieru - jedna ze złoceniami i jedna ze sweterkowym wzorem zrobionym za pomocą folderu do embossingu. Liski ostrokrzewu wycięłam z zielonego papieru, końcówki pokryłam białym tuszem i posypałam opalizującym brokatem. Następnie ułożyłam z nich wianuszek, układając je na przemian z jodłowymi gałązkami, wyciętymi z nieco ciemniejszego papieru.

As you can see, my card doesn't consist of many elements. We have 2 layers of paper here - one with gilding and one with a sweater pattern made with an embossing folder. I cut out the holly foxes from green paper, covered the tips with white ink and sprinkled them with iridescent glitter. Then I made a wreath of them, arranging them alternately with fir branches cut from slightly darker paper.


Na wianku dodałam dwa kwiaty poinsecji, wykonane z papieru akwarelowego. Wybrałam poinsecje w kolorze jasnego różu z zielonymi brzegami i złotym środkiem, ale klasyczne czerwone również pięknie by tu pasowały. 

On the wreath I added two poinsettias flowers made of watercolor paper. I chose light pink poinsettias with green edges and a golden center, but classic red would also fit beautifully here. 



Na sam koniec dodałam tekturkowy napis "Wesołych Świąt", który pokryłam złotym brokatowym pudrem do embossingu.

At the end I added a cardboard inscription "Wesołych Świąt" which I covered with gold glitter embossing powder.


Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

   

 

Czy u Was też już powstają prace na Boże Narodzenie? / Are you already creating projects for Christmas?

Pozdrawiam! / Regards!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz