środa, 24 czerwca 2020

Karteczki bliźniaczki / Twins cards


Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać dwie karteczki w nietypowym wymiarze...
Czasem lubię poeksperymentować z wymiarami i tym razem 
moje kartki mają rozmiar 9.5cm x 14.5 cm.
Skoro już zaczęłam eksperymenty...
 to nie obyło się również bez wariacji kolorystycznych ;)
Do zrobienia tych prac wykorzystałam arkusze z dwóch kolekcji:
"Romantic Day & Gold" i "Summer Time & Gold".
Połączyłam beż i turkus z przepiękną czerwienią i to wszystko na kraftowych bazach.
Finalnie efekt bardzo mnie zadowolił,
mam nadzieję, że Wam również się spodoba :)


Hi everyone!
Today I would like to share with you a two cards in an unusual size...
Sometimes I like to experiment with dimensions and this time my cards are 9.5cm x 14.5 cm.
Also I decided to experiment with colors a bit ;) 
To made this cards I used I used a combination of sheet from two collections:
"Romantic Day & Gold" and "Summer Time & Gold"
I combined beige and turquoise with beautiful red - it's all on kraft bases.
The final effect of my experiments delighted me a lot, 
I hope you too ;)









Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  
   

Pozdrawiam Was serdecznie / Greetings





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz