czwartek, 26 marca 2020

Edyta Hulka - gościnnie / as a guest

Witajcie,
Dziś mamy przyjemność gościć na naszym blogu Edytę Hulkę.


Hello,

Today we have a pleasure to host on our blog Edyta Hulka.




Witajcie:)
Styczeń 2020r był bardzo łaskawym dla mnie miesiącem, gdyż udało mi się wtedy zdobyć kilka wyróżnień moich prac. Jedną z wyróżnionych był album, dzięki któremu zdobyłam tytuł FANA STYCZNIA  CRAFT PASSIONZ tej okazji otrzymałam nagrodę oraz zaproszenie na gościnne występy na blogu Craft Passion:) Jako inspirację przygotowałam na tę okoliczność kartkę DL w pudełku - komplet na I Komunię Św. Wykorzystałam piękne papiery i wykrojniki Craft Passion :)
Moja praca nawiązuje już do sezonu komunijnego, ale to przecież najwyższa pora:)
Dziękuję za dzisiejsze spotkanie, pozdrawiam ciepło:) 

Hello:)
January 2020 was a very kind month for me, because I managed to get several awards for my work. One of them was the album thanks to which I won the FAN JANUARY CRAFT PASSION title. On this occasion I received an award and an invitation to guest post on the Craft Passion blog :) As an inspiration, I prepared a DL card in a box - a set for the First Holy Communion. I used beautiful Craft Passion papers and dies :)
My work already refers to the First Communion season, but it is high time :)
Thank you for today's meeting, greetings warmly :)





Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  



Dziękuję Edycie serdecznie za przyjęcie zaproszenia i wykonanie inspiracji!
Drodzy czytelnicy naszego bloga zapraszam do dołączenia do naszej twórczej społeczności,
czyli do grupy na Facebooku Craft Passion Fun Club, gdzie możecie udostępniać zdjęcia swoich prac z wykorzystaniem naszych papierów oraz wykrojników.

Thank you Edyta for accepting the invitation and making this inspiration!
Dear readers of our blog, I invite you to join our creative community,
that is to the Facebook group Craft Passion Fun Club, where you can share photos of your projects using our papers and cutting dies. 

Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz