piątek, 30 sierpnia 2019

Buletka z małym promyczkiem / A bottle with a pgoto

Cześć!
Dzisiaj nadszedł smutny dla mnie dzień ,bo dzień mojej ostatniej inspiracji dla Craft Passion. 
Za to, że dane było mi tu gościć serdecznie dziękuję Monice.
Spełniło się moje marzenie.
Mam nadzieję, że jeszcze będę mogła kiedyś tu zawitać.

Jednak chciałam Wam pokazać pracę, która wcale nie jest smutna.

Hey!
Today is a sad day for me, because the day of my last inspiration for Craft Passion.
Thank you Monika for being able to host me here.
My dream came true.
I hope that I will be able to come here someday.

However, I wanted to show you a project that is not sad at all.


LO na bazie butelki HDF okleiłam papierem z kolekcji White & Gold.
Na LO umieściłam zdjęcie z sesji noworodkowej mojej córki Laury.

LO on HDF bottle base with paper from the White & Gold collection.
At LO, I put a photo from my daughter Laura's newborn session.




Kwiaty wycięłam z wykrojników, wytuszowałam oraz ułożyłam w kompozycję.
I cut flowers dies, then inkes and arranged them.



Na butelce umieściłam także bodziaka i przepiękną serwetkę z listkami.
Mam nadzieję ,że Was zainspirowałam.
Jeśli tak będę wdzięczna za pozostawienie komentarza pod postem. 

On the bottle I also put a baby onesies and a beautiful doily with leaves.
I hope I have inspired you.
If so, I will be grateful for leaving a comment under the post.

Ze sklepu użyłam: / From the shop I used:




Pozdrawiam / Greetings
Pati

2 komentarze: