sobota, 29 czerwca 2019

Wytłaczane wykrojnikami / Embossed with dies

Witajcie :)
Dziś chciałam pokazać Wam karteczki, w których tła wytłoczyłam wykrojnikami.
Użyłam zwykłych cienkich wykrojników do wycinania.
Papier scrapowy skleiłam z papierem wizytówkowym za pomocą arkuszy dwustronnie klejących,
następnie ułożyłam wykrojnik na papierze i przepuściłam całość przez maszynkę
w ustawieniu jak do wycinania. Dzięki sklejeniu dwóch papierów całość była na tyle gruba, że wykrojnik nie wyciął "na wylot", jedynie naciął pierwszą warstwę papieru.
Więcej na temat tego sposobu opisałam w TYM poście w punkcie 3.

Hello :)
Today I'd like to show you cards, in which I embossed backgounds with cutting dies.
I used regular thin cutting dies.
I glued scrapbooking paper and white cardstock with double-sides adhesive sheets,
then I placed a die on paper and run through cutting machine the same way when I cut.
Thanks to gluing two layers of paper, all was thick enough that die didn't cut through,
just cut the first layer of paper.
I described more about this method in THIS post in point 3.


Produkty Craft Passion / Craft Passion products:
  
  
 

Pozdrawiam serdecznie / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz