wtorek, 28 maja 2019

Ślubna elegancja / Wedding elegance

Cześć
Pierwsza moja praca z użyciem nowości od Craft Passion. Widzieliście już te nowe papiery Romantic Day&Gold? Są piękne, naprawdę polecam, będą dostępne w sprzedaży od jutra - 29.052019.
Nie jestem miłośniczką wzorów z deskami, ale ten pokochałam od razu. Złote kropeczki są moim ulubionym deseniem w każdej kolekcji. Tym razem również od razu po nie sięgnęłam.

Hey
My first job with the use of new products from Craft Passion.
Have you seen these new Romantic Day & Gold papers? They are beautiful, I really recommend it - available form 29/05/2019.
I'm not a fan of board designs, but I loved it right away. Golden dots are my favorite pattern in every collection. This time I also reached for it immediately.


Kwiaty zrobiłam z foamiranu na ciepło.

I made the flowers from foamirane for warmth.


Chciałam, żeby było elegancko, ale nie mdło, dlatego lekko podbarwiłam tuszem papier i inne elementy.

I wanted it to be elegant but not nauseous, which is why I lightly stained paper and other elements with ink.



Użyłam/ Used:
  

  

Pozdrawiam serdecznie/ Greetings

2 komentarze:

  1. Prześliczna praca a papiery, no cóż zakupy już zaplanowane i papiery uwzględnione w nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Papiery są naprawdę godne polecenia, dodatkowe złote wzory na białym tle prezentują się przepięknie :)

      Usuń