niedziela, 14 października 2018

Ruffled Flower and a video tutorial / Kwiaty i video tutorial

Hello,
This is Anita here.
Are you one of those people who love make their own gifts for their dear ones???  Well, at least I am of that category who loves making my own gifts and since I love making flowers, I try making floral gifts for my friends and relatives.
With the festive season around the corner and so much to do, I need something quick and easy and yet beautiful and also floral !!!! Wow !!! that's a lot!!! Yes !!! but do not fret !! I have a beautiful ruffled flower tutorial for you and these are so easy and look so wonderful that you will be addicted to them.
I have used foam sheets to make my flowers and have made a floral spray that I will be using as a decor item.
There is a video tutorial too showing you how to create these flowers.

Witajcie,
Tutaj Anita.
Czy jesteś jednymi z tych ludzi, którzy kochają tworzyć własne prezenty dla swoich bliskich ??? Cóż, przynajmniej jestem z tej kategorii, która uwielbia robić własne prezenty, a odkąd uwielbiam robić kwiaty, staram się robić kwiatowe prezenty dla moich przyjaciół i krewnych.
Sezon świąteczny za rogiem i tak wiele do zrobienia, potrzebuję czegoś szybkiego i łatwego, a jednocześnie pięknego, a także kwiatowego !!!! Wow !!! to dużo!!! Tak !!! ale nie martw się !! Mam dla ciebie piękny tutorial z kwiatami, które są łatwe i wyglądają cudownie.
Użyłam piankowych arkuszy do zrobienia moich kwiatów i zrobiłam środki do kwiatków, które będę używała również jako element dekoracyjny.
Poniżej jest wideo pokazujące, jak tworzyć te kwiaty i środki do kwiatuszków.








Here is the video tutorial to make these flowers.
Oto video tutorial, pokazujące ja wykonać te kwiaty i środki do kwiatów.


Die used to make this flower 
Wykrojnik, którego użyłam do wykonania kwiatów.



Do leave your comments and feedback. Thanks for stopping by.
Pozostaw komentarz. Dziękuję za odwiedziny. 

1 komentarz: