wtorek, 8 listopada 2016

Bombki i kartka z poinsecją / Christmas ornaments and card with poinsettia

Witajcie,
Dziś chciałam pokazać Wam bombki i karteczkę do kompletu.
Karteczka, jak karteczka, wiele podobnych robiłam,
ale bombki to jest to na co chciałam zwrócić Waszą uwagę.
Jestem z nich naprawdę zadowolona.
Będą ozdobą okien w moim salonie w okresie bożonarodzeniowym,
są dwustronne więc ładnie wyglądają przy przekręcaniu się.
Głównymi dekoracjami na kartce i bombkach są gwiazdy betlejemskie.

Hello,
Today, Id like to show you Christmas ornaments and a card.
This card is similar to many I've made,
but I'm very proud of the ornaments.
They will decorate windows at my home during Christams.
Ornaments are double sided so they look beautiful while rotating.



Użyłam / I used

  

Jeśli macie ochotę wykonać taką bombkę i karteczkę zapraszam Was na warsztaty
(workshop in Warszaw/Poland)

Pamiętajcie o rabacie 10% na zakupy w sklepie i z obiorem na Art In Town :)
Remember about 10% discount at our shop and personal collection during Art In Town :)

Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz