sobota, 13 sierpnia 2016

Kartka z kwiatem

Witajcie
Jest mi ogromnie miło, że dołączyłam 
na stałe do DT Craft Passion, z czego ogromnie się cieszę.
Kto mnie jeszcze nie zna
to tutaj jest kilka informacji o mnie, czym się zajmuję i co lubię najbardziej robić.
Na powitanie przygotowałam pracę której głównym motywem jest kwiat,
 który wykonałam z papieru czerpanego przy użyciu wykrojnika Kwiat nr.1 Duże

Hello,
It is very pleasure for me that I joined to DT Craft Passion for constant cooperation.
If you don't know me jet, please check this post with some information about me,
what I do and what I like to do the most.
As a welcome inspiration I created a card with a flower which take main place.
The flower is made of handmade paper and cut out of the die Flowers no.1 big.




Użyte materiały: / I used:

Pozdrawiam:) / Regards :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz