środa, 27 kwietnia 2016

Kieszenie pełne czereśni /pockets full of cherries

Po kilku dniach pięknej wiosenno-letniej pogody, zrobiło się zimno. Deszcz z gradem, czarne chmury, wiatr. Na przekór tej paskudnej pogodzie postanowiłam zrobić lekkie, liściaste kartki. w słonecznych kolorach:

 After days of beautiful spring-summer weather, came the cold. Rain with hail, dark clouds, the wind. In spite of this nasty weather, I decided to make a light, leafy cards in sunny colors:



Liście czereśniowej gałęzi wycięte są oczywiście moim ulubionym wykrojnikiem: gałązka 2.
Tym razem podkolorowałam je akwarelkami i obrysowałam cienkopisem.

Leaves cherry branches are cut, of course, my favorite punch: a twig.
This time I colored it with watercolors and traced them Roller.


Na deser kartka z tęczowym króliczkiem:

For dessert card with a rainbow bunny:


Tu użyłam wianka z zestawu: rozcięłam go i zrobiłam proste łodygi z drobnymi listkami.

I used the set: cut open it and made straight stems with tiny leaves.





na sam koniec mam dla Was dobrą wiadomość:
I have good news:

2 komentarze: