czwartek, 11 lutego 2016

Ślubna karteczka w bieli / Wedding card in white

Witajcie,
Przygotowałam kartkę z okazji ślubu całą w bieli, w której wykorzystałam wiele wykrojnikowych wycinanek. Przede wszystkim serwetkę ażurową, na której umieściłam wycięty trzykrotnie i sklejony napis Młodej Parze, który później poryłam transparentnymi perełkami w płynie. Do dekoracji wykorzystałam gałązkę nr 2, którą psiknęłam perłową mgiełką oraz chorągiewkę z serduszkiem, kwiatuszki i listki z zestawu wianek i kwiatek

Hello,
I created a card for wedding, all in white, in which I used many die-cut elements. First of all, doily lace and Polish sentence, which I cut three times, glued and covered with transparent liquid pears. To decorate I used sprig no.2, which I covered with pearl mist, a flag with heart and flower and wreath from this set.


Pozdrawiam / Regards
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz