wtorek, 23 lutego 2016

Łapacz snów / Dream catcher

Witajcie,
Dziś chciałam pokazać karteczkę z łapaczem snów.
W roli plecionki jest ażurowa serwetka, którą wycięłam z białego papieru, a następnie kolor nadałam przy pomocy tuszy. Na serwetce umieściłam napis Spełnienia marzeń, który przygotowałam wg kursu stworzonego jakiś czas temu dla Craft Passion przez AgęP :)
Piórka wykonałam z taśmy washi - tu znajdziecie mój krótki kursik na piórka.
Papier scrapowy przykleiłam do bazy na cieniutką taśmę klejącą, plecionkę przykleiłam na taśmę 3D 3mm, a piórek nie przyklejałam aby mogły poruszać się :)

Hello,
Today, I'd like to show you a card with dream catcher.
As a net I used doily lace, which I cut out of white cardboard and then I coulored with ink.
Creating sentence I based on tutorial which AgaP makes some time ago for Craft Passion :)
Feathers are made of washi tape - here you can find my tutorial.
Scrapbooking paper is stick to the base with thin adhesive tape, the net is stick with 3mm 3D tape, features aren't sick so they can move.


A Wy macie swój łapacz snów, pamiętajcie powinien wisieć nad łóżkiem :)
And you, do you have yours dream catcher, remember you should hang it above your bed :)

Pozdrawiam / Geertings
Monika

1 komentarz: